معشوقه


مثل تو هیچ گلی پر از عطر و بوی محبت و عشق نیست.

مثل تو هیچ ستاره درخشانی در آسمان زندگی نیست.

مثل تو کسی نیست ، زیباتر از تو فرشته ای نیست.

تو یک دنیای زیبایی ، تو یک رویای بیداری.

مثل تو کسی نیست که در قلبش یک دنیا صداقت و یکرنگی باشد.

تو اولین و آخرین کسی هستی که درهای قلبم را به رویت گشودم و با افتخار تو را 

عزیز دل خود کردم.

تو پاکترین عشق روی زمینی ، مثل تو یار باوفایی در این زمانه نیست .

تو یک هدیه با ارزش از طرف خدا برای قلبمی.

تو یک طلوع دوباره در غروب تلخ زندگی ام هستی .

چقدر مهر و محبت در وجودت هست ، قلب من تا ابد مال تو هست.

ارزش تو بالاتر از عشق و دوست داشتن است ، قلب تو مهربان تر از مهربانان عالم است.

حالا دیگر باور دارم که مثل تو کسی نیست ، حالا دیگر میپذیرم که بعد از تو عشقی نیست.

بعد از تو ، من نیز بعد از خودم هستم ، دیگر کسی پیش روی من نیست.

اگر دنیا نباشد و تو باشی باز زنده ام ، زیرا تو دنیای منی.

ای دنیای من ، ای هستی من ، تو را نه برای دیروز ، نه برای امروز و نه برای فردا میخواهم، 

تو را  تنها برای خودم میخواهم .

مثل تو کسی نیست ، مانند تو عشقی نیست.

مثل من کسی نیست ، عاشقتر از من یاری نیست .

هیچکس جز تو لایق من نیست ، تنها تویی در قلب تنهایم،تنها تویی عشق و همدمم.

ای یار روزهای عاشقی و ای همدم شبهای تنهایی مثل تو کسی نیست ، و این را بدان که جز تو 

هیچ کسی در قلبم نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد