چرا رفتی........؟

دلوم تودستومن تابه توهادم شاید قدری بدونی



رو تختم دراز کشیده بودم خوابم نبرد
گوشیمو برداشتم
sms
نوشتم: خوابم نمی بره...!!ا
......سکوت...
.........یخ شدم
هیشکی نبود که براش اینو بفرستم...پاک کردم متن رو

چیزی که هزاران بار تجربه کردم !!!ا

خیلی حس بدیه ! خیلی بد ! بی نهایت بد ! ای کاش خدا موبایل داشت تا میشد اینجور موقع ها بهش اس ام اس کرد ! خدایا شماره موبایلت رو برام میفرستی ؟ 



خوابیده بودم کابوس می دیدم از خواب بلند شدم تا به آغوشت پناه ببرم،

افسوس
یادم رفته بود که از نبودنت به خواب پناه برده بودم....



مرا دوست داشته باش، امــــــا؛ تجربه ام نکن . . . برای آموختن، ابزار مناسبی نیســـــتم...
عکس عاشقانه جدید love 2013
نظرات 3 + ارسال نظر
MINA پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:09

عالییی

مسعود پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:10

LIKE

LOVER پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:11

MERC, ALI BOOD DADASH

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد