بوســـــــــه یـــعـنــــی... .

http://romantick.persiangig.com/image/Catch_a_Kiss_by_visionthrumyeyes.jpg


بـوســــــــه یعنی وصل شــــیریــن دولــب.


بـوســـــــه یعنی عشق در اعماق شب

بـوســـــــه یعنی مستی از مشـــروب عشـق

بـوســـــــه یعنی آتـــــــش و گرمای تــب

.بـوســـــــه یعنی لذت از دلدادگی.لذت از شب لذت از دیوانگی

.بـوســـــــه یعنی حس خوبه طعم عشق.طعمه شیرینی به رنگ سادگی

.بـوســــــه آغازی بـــــــرای ما شدن.لحظه ای با دلبری تنـــــــها شدن.

بـوســـــــه آتش میزند بر جسم و جــــــــان .

 بـوســـــــه یعنی عشق مـــــن ، با مــن بمان.

 شرم در دلدادگی بی معنی است .

بـوســــــه بر میدارد این شرم از میان.

طعم شیرین عسل ازبـوســـــــه است .


پاسخ هر بوســــــه ای یک بـوســــــــه است .


 بهترین هدیه پس از یـــــــک انتــــــظار .

 بشنوید از من فقط یک بـوســــــــه است.

 بـوســـــــه را تکرار می باید نمود.

 بـوســــــــه یعنی عشق و آواز و سرود.

 بـوســـــــه یعنی وصل جانها از دو لب.

 بـوســــــه یعنی پر زدن ، یعنی صعود

بـوســـــــه یعنی شــــــادی و شور و نشــــــــاط .

بـوســــــه یعنی عشق خــــــــالی از گنــــــاه.

بـوســــــه یعنی قلب تـــــو از آن مـــــن.

بوســـــــه یعنی تو همیشه مــــــــال مـن. 
         تــقـدیــمـ بــهـ عـشـقـم (S)

معشوقه من





کسی چــه میــداند امــروز چنــد بار فــرو ریختــمــ ..

از دیدنــ کسی کــه ،

تنهــا لبــاسش شبیــه به " تــو " بــود!


                                      - _____________________________-
از بوسه های قلابی تلفنی خسته شدم...
از بغل های محکم اس ام اسی...
از عشق بازی های چت...
از همه خسته ام...
تو کنارم باش...!!!

.
.
.
هوای تنت کافیســـــــــــت


عکس های عاشقانه و هنری



خداوندا نمیدانم؟!!!!!!!


من قصه ی خزانم من رنگ زردزردم

 

من طرح یک سقوطم من رونوشت دردم

 

دنیا جهنم است ومن غرق رنج وغصه

 

با خاطرات زشتتم همیشه در نبردم

 

پاهای خسته دارم قلبی شکسته دارم 

 

یخ بسته قلبم اری من سرد سرد سردم 

 

راهی به خود ندارم درگیر غصه هستم 

 

بخت سیاهم این است بیراهه در نوردم

 

عادت به قلب تنها با هستی ام سرشته

 

من نقش یک شکستن من مرد قصه گردم 



http://www.rawanonline.com/wp-content/uploads/2012/02/love-ghulam-feature-21.jpg


http://sms.latestsms.in/wp-content/uploads/hindi-love-sms-140-character.jpg
عمـــــــــــــــــــــــریست
با خیال تو سر می کنم


لحظه ها گذشت و من صبـــــــــــــــــــــــر کردم

خمیده شد تنم از دوریتـــــــــ اما

زخم زدم به نومـــــــــــــــــــــــیدی و از نداشتنت دیدهــــــــ تر کردم

مو سپید شـــــــــــــــــــــــد در آسیاب زمان

من خویشتن را برای تو فرامـــــــــــــــــــــــوش کردم

لحظه لحظه انتـــــــــــــــــــــــظار داشتنت

من بـــــــــــــــــــــــاز هم میان بودن و خیال لحظه ها را غرقـــــ کردم

صبحی شد و نیامدی چـــــــــــــــــــــــون صبح های دیروزی

امـــــــــــــــــــــــروز به نیت آمدنت کفن به تن کردم

پیغام دیشبت در عالـــــــــــــــــــــــم خواب اما

نه دیگر نمـــــــــــــــــــــــی شد اینبار نیامدنتـــــــــــــ را باور کردم

عـــــــــــــــــــــــمرم سپری شد برای تو خیالی نیست

افتخار می کنم که لحظه های رفته را با عشـــــــــــــــــــــــق سپری کردم


دل آدما...

دل آدما...


شیشه نیست که روی آن " هــــــا " کنیم


بعد با انگـــشت یه قــــلب بکشیم و


وایسیم آب شـــدنش رو تماشــــا کنیم و کیـــــف کنیم !!!رو شیشه نـــازک دل آدمـــا اگـــه قلبـــــــــی کشیدی
باید مــــــــردونه پـــــــاش وایســــتی!!


عشق


روزی از گورستانی می گذشتم

تخته سنگی را یافتم که رویش نوشته بود:

" اگر جوانی عاشق شد چه کند؟ "

من هم زیر آن نوشتم: 

" صبر ".

برای بار دوم که از آنجا گذر کردم،

زیر نوشته ی من کسی نوشته بود:

" اگر صبر نداشته باشد چه کند؟ "

من هم با بی حوصلگی نوشتم :

" مرگ ".

برای بار سوم که از آنجا عبور می کردم،

انتظار داشتم زیر نوشته ی من نوشته ای باشد

اما،

زیر تخته سنگ جوانی را مرده یافتم...

 


[eshgh+(13).jpg]

[eshgh+(1).jpg]